NyomtatásE-mail

"Együtt a babákért!"

( 13 értékelés )

6550 csomag pelenkát osztott szét a Katolikus Karitász

Véget ért a dm drogerie markt, a Pampers és a Katolikus Karitász közös jótékonysági

akciója, amely során országszerte 262 kisgyermekes család kapott egyenként 25

csomag pelenkát.

Február 13-án Écsy Gábor atya, a szeretetszolgálat országos igazgatója, Kanyó

Roland, a dm PR menedzsere és Boros Anita, a Procter & Gamble PR menedzsere

adta át jelképesen az ajándékot néhány családnak Budapesten.

2012 novemberében a dm drogerie markt ismét elindította a "Együtt a babákért" 

kampányát, amelynek célja a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik

támogatása. A dm, a Procter & Gamble és a Karitász közös kampányába országszerte

már 262 dm-üzlet kapcsolódott be, így a támogatott családok száma is

növekedett.

Az akció eredményeként 262 kisgyermekes család kap egyenként 25 csomag

pelenkát, amely mintegy fél évre elegendő mennyiség. Az összesen 6550 csomag

pelenka összértéke meghaladja a 26 millió forintot.

A két hónapos akció alatt a dm vásárlói hűségpontjaikat ajánlhatták fel

adományként, amelyeket a segélyszervezet pelenkák formájában továbbított a

Karitász által kiválasztott családoknak. A kampány során közel 10 000 vásárló

ajánlotta fel pontjait, 400 vásárlóval több, mint az első alkalommal, így

segítségükkel 262 családot tudott a Karitász több mint 100 ezer forint értékű

pelenkával támogatni.


Forrás: Katolikus Karitász/Magyar Kurír

joomla template